La espera ha estat llarga,
Fins i tot vaig arribar a perdre l’esperança en algun moment. Però finalment, el segon acte de Broken Age és aquí. I no ha estat amb poques ganes, que he reprès l’aventura allà on es va interrompre – ignorant el consell de Tim Schafer de tornar a començar de zero – ja que el final del primer acte va ser tan brutal com qualsevol final de temporada de joc de trons.
La crítica s’entesta en dir que l’argument del segon acte no està a l’alçada del primer i destrueix la perfecta barreja d’innocència, intel·ligència i subtil barbàrie.
Porto unes 3 hores de joc, i realment ho començo a notar: Un gir en la història que no he trobat encertat. Ja veurem com acaba.
L’aventura gràfica és una eina genial per explicar històries. T’involucra i l’hora et manté a distància. Esperem que ara que el gaming en dispositius mòbils és una realitat, aquest gènere torni a proliferar.
Gamer, friki i d’Andorra
Totalment d’acord en que les aventures gràfiques són una gran forma de contar històries. I en qualsevol plataforma! En podrem veure algun vídeo? 😉
Em fa molta por fer videos d’aventures gràfiques, per que cada minut que mostres és un minut de joc que li robes al espectador. És potser el problema de les aventures gràfiques, la re-jugabilitat…